Integritet

HUR PAKETERAR NI ERA PAKET?

Samtliga paket vi skickar är väldigt diskreta och det går inte att avgöra dess innehåll genom att bara titta på det eller genom att klämma på det. Som avsändare står Picus Nordic AB och som innehåll ”Hälsa”.

VAD STÅR PÅ MITT KONTOUTDRAG EFTER GENOMFÖRT KÖP?

Samtliga köp görs via vår samarbetspartner Klarna och på ditt kontoutdrag kommer ”Klarna” vara angivet som transaktionsinformation.

HUR BEHANDLAR NI MINA PERSONUPPGIFTER?

Vi behandlar dina personuppgifter med största sekretess och delar inte med oss av dina uppgifter till tredjepart. Genom att handla hos oss så godkänner du också att prenumrera på vårt nyhetsbrev. Vill du inte ha vårt nyhetsbrev kan du enkelt avbeställa det genom att klicka på länken längst ner i nyhetsbrevet. ”unsubscribe from this list”

JAG VILL ATT NI TAR BORT MINA UPPGIFTER UR ER DATABAS?

Inga problem, kontakta oss på 08-24 41 41 så hjälper vår kundtjänst dig. Vår kundtjänst är öppen dygnet runt, alla dagar, året om.

Läs vår utökade GDPR och intigritetspolicy HÄR!

Hjälpte detta dig?