Kundservice

Vi har försökt att samla de mest vanligt förekommande frågorna vi får in och har delat upp dessa i ett antal olika kategorier. Om du saknar svaret på just din fråga tveka inte på att kontakta oss.

Öppettider

  • Mån-sön: 08:00-24:00

Telefon
08-24 41 41

Vanliga frågor

Beställning

När skickar ni era paket?

Vi skickar samtliga paket mellan 16-17 alla vardagar. Beställningar som görs innan kl 16.00 vardagar skickas från oss samma dag.

Hur lång är leveranstiden?

Vi skickar samtliga paket som MyPack Collect eller 1:a klass varubrev med Postnord och normal leveranstid är en arbetsdag vid köp innan kl 16. Det innebär att om du beställer mån-tor innan kl 16 har du ditt paket dagen efter. Vid köp på fredag-söndag har du ditt paket tidigast måndag eller tisdag.

Kan jag ändra i min order?

Om du vill ändra något i din beställning måste du inkomma med detta fortast möjligt efter att du genomfört din beställning. Kontakta vår kundtjänst för mer information.

Jag har inte fått mitt paket än?

Har du väntat på ditt paket i mer än 4 arbetsdagar utan att få någon kontakt av oss? Hör då av dig till oss så hjälper vi dig.

Betalning

Hur betalar jag för min order?

Vi samarbetar med Klarna och använder oss av deras tjänst Klarna Checkout. Med Klarna Checkout kan du välja mellan att betala mot faktura (med eller utan delbetalning), konto- & kreditkort eller direktbetalning mot bank.

Hur mycket kostar frakten?

Det är alltid fraktfritt när du väljer att hämta ditt paket i vår butik. Vill du ha ditt paket levererat med Postnord kostar frakten 49:-, handlar du för minst 800:- så är det fraktfritt!

Om jag betalar mot faktura tillkommer det någon avgift?

Nej, vi tar inte ut någon fakturaavgift. Vid eventuella kampanjer från Klarna (köp nu betala om 3 månader) kan avgifter tillkomma till Klarna.

Jag hittar inte min faktura?

Vi skickar samtliga fakturor över mail och ibland händer det att fakturan fastnar i skräpposten eller helt enkelt bara försvinner bort i cyberrymden. Misströsta inte, kontakta vår trevliga kundtjänst på 08-24 41 41 så skickar vi en ny kopia till dig.

Leverans

Hur paketerar ni era försändelser?

Vi paketerar över 98% av alla fall i hårda kartonger. Detta ger dig som mottagare en diskret leverans. Övriga försändelser paketeras i vadderade kuvert och avser väldigt små produkter.

Hur snabbt levererar ni mitt köp?

Vi skickar samtliga paket via Posten och normal leveranstid är en arbetsdag vid köp innan kl 16. Det innebär att om du beställer mån-tor innan kl 16 har du ditt paket dagen efter. Vid köp på fredag-söndag har du ditt paket tidigast måndag eller tisdag.

Skickar ni hem varorna eller måste jag hämta ut paketet?

Vi skickar både hem varor direkt till brevlådan som till närmaste utlämningsställe. Storleken på din order är vad som avgör huruvida det tillkommer direkt hem till dig eller till Posten. Kontakta oss för mer information eller önskemål.

Hur gör jag om jag vill returnera mitt köp?

För att returnera varor till oss var vänligen och först kontakta vår kundtjänst på 08-24 41 41.

© 2020 Kinoshopping.se

KINO Shop support
KINO Shop support
Hej, hur kan jag hjälpa dig?
Connecting...
Just nu är jag upptagen med kunder i butiken, jag är snart tillbaka.
Just nu är jag upptagen med kunder i butiken, jag är snart tillbaka.
:
:
:
Har du en fråga eller undrar du över något?
:
:
Denna chattsession är avslutad.
Was this conversation useful? Vote this chat session.
Good Bad